about artoukgraphy photo

My photo
ARTOUKGRAPHY PHOTO [ MA0169143 - A ] FULLTIME WEDDING AND EVENT PHOTOGRAPHER | BOOK US..NOW !!! | Email : package.artoukgraphy@gmail.com |

Thursday, March 14, 2013

BOOK US NOW..!!!

BERITA BAIK UNTUK BAKAL PENGANTIN.BUAT TEMPAHAN JURUFOTO PERKAHWINAN ANDA SEKARANG DAN DAPATKAN PROMOSI PERCUMA SESI FOTOGRAFI PRA PERKAHWINAN...CEPAT JANGAN BERLENGAH LAGI.

HUBUNGI KAMI DENGAN KADAR SEGERA

SPEAK SOON..!!!

-Di bawah kami sertakan beberapa contoh foto pra perkahwinan. Mengapa foto pra perkahwinan dilakukan?... Foto pra perkahwinan adalah sesi merakam foto anda dan pasangan beberapa bulan atau beberapa minggu sebelum majlis bertujuan untuk mengeratkan hubungan anta jurufoto dan pasangan mempelai..selain itu juga semua foto yg terhasil dapat digunakan sebagai foto frame semasa majlis,diletakkan di Bunting atau Banner...juga boleh digunakan untuk slideshow... guestbook.... backdrop dan lain2 yg berkaitan majlis... ianya juga dapat membantu pasangan mempelai yg tidak pernah bergambar secara profesional di depan jurufoto untuk lebih bersahaja,bergaya dan memberi sudut pandangan pertama sesi penggambaran bagaimana dilakukan.

Sesi foto pra perkahwinan juga dilakukan dengan beberapa 'props' dan tema... 'props' yg biasa digunakan ialah simbol2 papan tanda,barnag2 vintage.buku2 lama..novel2 cinta..belon...'props' bergantung pada tema juga....kebanyakkan pasangan akan memilih tema yang diinginkan dan diimpikan....  namun begitu ada juga yg tiada bertema dan bersahaja dan santai. terpulang pada pasangan.. mereka juga boleh menempah baju dari butik2 pengantin dan dapat merasa memakaipakaian pengantin.. makeup juga boleh ditempah dan ada juga yg makeup sendiri... terpulang pada pasangan..

So..tunggu apa lagi..mari buat tempahan anda dengan kami sekarang dan dapatkan foto2 pra perkahwinan yg sempoi,bertema,stylo dan comel2..... =)





Regards,Artoukgraphy Photo Team [  MA0169143 - A ]

No comments:

Post a Comment