about artoukgraphy photo

My photo
ARTOUKGRAPHY PHOTO [ MA0169143 - A ] FULLTIME WEDDING AND EVENT PHOTOGRAPHER | BOOK US..NOW !!! | Email : package.artoukgraphy@gmail.com |

Thursday, January 3, 2013

WELCOME 2013...GOODBYE 2012....


Terlalu banyak cabaran dan dugaan saya hadapi dalam membina perniagaan dalam dunia fotografi.. walaupun masih mentah dan baru... saya mencari dan terus mencari...tahunn 2012 juga merupakan tahun kelima saya mengaktifkan diri dalam bidang nih...terlalu gerak perlahan rasanya..saya masih akan terus mencuba...dalam tahun 2012 juga mengajar saya erti  persahabatan... jumpa kawan-kawan baru... dan pengalaman membuka mini galeri..walaupun banyak cabaran dan dugaan ..alhamdullillah saya tempuhi dengan redha dan tetap hati... ALHAMDULLILAH...


TERLALU BANYAK KENANGAN MANIS DAN PAHIT... TERIMA KASIH YA ALLAH ..TERIMA KASIH MAK DAN AYAH...TERIMA KASIH ADIK BERADIK..TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN..TERIMA KASIH RAKAN SEPERJUANGAN..TERIMA KASIH SAUDARA MARA..TERIMA KASIH JIRAN2....TERIMA KASIH...


PADA TAHUN 2013...SAYA DAN TEAM AKAN MENERUSKAN SEMANGAT DAN AKAN TERUS BERKARYA....

No comments:

Post a Comment